Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Anitkoncepční povídka

Zpráva z tisku: Matka i dcera položily věnce na hrob plný hormonální antikoncepce...A co na to média? Je to neekologické... 

Byl čtvrtek, jako každý jiný, seděla jsem za svým pracovním stolem a řešila objednávky klientů. Z pracovního soustředění mě vytrhlo zvonění mého soukromého mobilu. Volala starší dcera. Odhodila jsem myš a přijala hovor. Věděla jsem, že to bude něco důležitého, protože běžně mi dcera v pracovní době netelefonuje.

„Ahoj Káťo!“ zvolala jsem zvesela a kráčela na chodbu, abychom měli při hovoru soukromí.

Mamííí, jsem ve čtvrtém měsíci … Co? Tak přece? No nějak to uděláme, když je tak šťastná… To vše mi proběhlo hlavou, než dcera dořekla ta poslední slova: šťastné menstruace!!!“

UFFFFF, tak dobrý, pomyslela jsem si a začala se hodně nahlas smát. Pusou plnou smíchu jsem sdělovala: „No tys mi dala! Já myslela, že jsi v tom.“

„Ne mami, právě že ne. Jen mě už při čtvrté menstruaci nebolí břicho!“

„No tak to je paráda! Je vidět, že ti prospívá být sama sebou a nesnažit se někomu pořád dělat radost. Ten rozchod ti prostě prospěl. Jsem na tebe hrdá.“

A to mi řekla dcera rozradostněně poté, co jsem v předvečer dopsala návrh finančního vyrovnání po rozvodu s jejich taťkou… Bude ho to stát něco navíc, za ty roky, co jsem se starala i o nemožné, a plnila roztodivná přání všech rodinných příslušníků, jako na běžícím pásu…

Každopádně jsem se po sdělení dcery hodně nasmála a celé mé tělo se uvolnilo od toho napětí, které jsem v sobě nosila celý den, neboť vím, že zítra v 18 hodin se s bývalým manželem sejdeme v Pizzerii Piraňa… a tam si ho pěkně „vychutnám“ - já Piraňa…

Jsem připravená stát sama za sebou… konečně, po těch 18 letech…

Dcera mi ještě nadšeně sdělovala:

„Mami, představ si, že jsem dnes cítila, že to na mě jde … to jako ta mensturace…“

Tak to jsem jí gratulovala, neboť já jsem od svých 18 let poctivě "dlabala" antikoncepci a necítila jsem NIC… Ani bolest, ani tlaky, prostě moje hormony byly totálně zmatené z těch antikoncepčních prášků dlouhých 35 let. Teprve teď se opět cítím … a rozhodně vím, kdy to na mě jde… tedy u mě už jen orgasmus, protože po menstruaci je už „veta“. Moje ženská plodnost je „pasé“.

Ano, toto způsobuje hormonální antikoncepce v kombinaci s poctivou dávkou stresu: předčasný přechod… Ženská je jaksi ztracená, ani neví, jak jí chlap voní… Teprve v 52 letech chápu rčení, že chlap má ženský vonět… Holt jsem „čistá“ a už více jak 7 let nekonzumuji žádné hormony. Užívám si života jen tak, je to pohoda, konečně si mohu všechno vychutnávat beze strachu, že bych neplánovaně otěhotněla.

Jsem hluboce vděčná, že mě obě moje dcery poslechly a žijí svůj život „NATUR“ = bez antikoncepčních pilulek. Alespoň nejsou jejich těla a duše zblblé chemií.

Ať žije šťastná menstruace!

PS1: „Piraní“ schůzka dopadla nečekaně. Odpůrce mi sdělil: „Ty myslíš jenom na sebe!“ A já zvolala: „ANO! KONEČNĚ myslím i na sebe, a nejen na ostatní!“

PS2: O měsíc později jsem od dcery obdržela další zprávu: „Jsem v 5. měsíci mé šťastné menstruace.“

Autor: Pavla Simone Jera | neděle 18.2.2024 8:00 | karma článku: 8,16 | přečteno: 442x
  • Další články autora

Pavla Simone Jera

Zateplovací story

Více jak 11 let jsem bydlela na starém statku, na jehož rekonstrukci jsem se aktivně podílela. O tom, jak lze také provádět stavební práce, mě poučili pracovníci firmy, kteří zateplovali dům, ve kterém bydlím nyní.

8.4.2024 v 15:00 | Karma: 16,81 | Přečteno: 516x | Osobní

Pavla Simone Jera

Posuvná vejce

Nehoda není náhoda aneb jak nám zpestřil Velikonoce flek na ubrusu. Objevili jsme nové metody čištění...

7.4.2024 v 21:20 | Karma: 9,09 | Přečteno: 185x | Osobní

Pavla Simone Jera

Věř v sebe sama!

Už vás někdy nějaký učitel znejišťoval? Třásli jste se trémou před zkouškou? Nedejte se! Zvládli to jiní, zvládnete to také!!!

7.4.2024 v 17:00 | Karma: 6,99 | Přečteno: 138x | Společnost

Pavla Simone Jera

Romeo na balkóně a Jůlinka ve špajzce

Zabouchli jste si někdy vchodové dveře? Zapomněli jste si doma klíče? Buďte kreativní!!! Vyplatí se to!

7.4.2024 v 14:00 | Karma: 12,40 | Přečteno: 213x | Osobní

Pavla Simone Jera

Kadeřnice Zpovědnice

Rozjímání o druhotné funkci Opečovávatelky mých polodlouhých vlasů. Aneb co všechno se děje v „kadeřku“ mé kámošky „na vsi“.

6.4.2024 v 19:00 | Karma: 8,72 | Přečteno: 249x | Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 10,16
  • Průměrná čtenost 260x
Jsem milovníkem života. Psaní mi pomáhá tříbit myšlenky a získat nad mnoha situacemi nadhled. "Nadhlížím" nejraději s humorem a pokorou.

Seznam rubrik